Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
2021

Over mij

Tja, wat zal ik eens over mezelf gaan schrijven... Ben nu inspiratieloos en de omgeving hier op het vliegveld helpt ook niet echt. Dus suggesties van jullie hand zijn welkom.

Over mijn reis

Mijn reis zou een backpackersreis worden, de laatste twee weken veranderden echter mijn plannen. Ik zal na aankomst mijn papieren laten legaliseren en zal werk zoeken als docent. Dit was niet de insteek, omdat het in Nederland ook mijn beroep is. Het komende jaar wilde ik dan ook iets anders, een baan buiten het onderwijs om.... totdat... Ja, totdat ik een vacature zag voor 'Special Needs Teacher', en mijn enthousiastme gelijk weer aangewakkerd werd. Mijn gevoel liet mij op dat moment weten, dat dit gewoon ontzettend leuk vind. Het is echt mijn ding. Dus we zullen zien:) De papierhandel duurt echter 4 weken. Eerst maar even wat dingen regelen en vervolgens eventjes, helemaal, helemaal niets.

Bezochte landen

Ik heb 22 landen (9%) bezocht:

Australië, België, Botswana, Cambodja, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Laos, Namibië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zambia, Zwitserland.